Untul aromatizat

 

Untul aromatizat, o plăcere extrem de simplă

untul aromatizat

 Fie că îl folosești pentru muffins, fie că îl folosești pentru preparatul mahi mahi, untul aromatizat vine cu mai mult relief pentru orice tip de preparate.

 Untul aromatizat este foarte simplu de preparat și se poate folosi cu niște ingrediente pe care le ai la îndemână în casă.

 

Mai multă savoare cât ai zice pește

 Iată cum trebuie să prepari savurosul unt aromatizat:

 - scoate untul din frigider și lasă-l până are temperatura camerei.

 - bate untul până devine cremos. Poți folosi o lingură de lemn sau un mixer.

Cum sa reduci consumul de sare

 

Alimente fără sare – trucuri pentru a găti cu gust

cum sa reduci consumul de sare

 Cel mai bine ar fi să încerci să reduci consumul de sare, fie preventiv, fie la indicațiile medicului. Dar asta nu înseamnă că trebuie să uiți complet de gustul sării. Este cam imposibil să o înlături de tot. Dar poți adopta însă unele reflexe simple pentru a veni extrem de ușor cu mai mult gust pentru toate felurile tale de mâncare.

 

Folosește condimente

 Sarea este cea care pune gustul preparatelor în valoare, știi bine asta. Dar pentru a sublima gustul legumelor și al peștelui, poți apela la numeroase ierburi aromatice și mirodenii care îți sunt la îndemână. Vei reuși astfel să scapi de gustul fad al preparatelor fără sare.

 

Trebuie să variezi modurile de preparare

 Pentru a veni cu mai multă textură pentru carnea ta sau pentru peștele tău trebuie prepari alimentele la foc încet și să te folosești de o baie de apă caldă la sfârșitul preparării. Fără să le sărezi. Alimentele vor fi la fel de savuroase. Chiar și carnea de pasăre preparată la cuptor.

Brânză pentru supele de sezon

 

Brânză pentru toate supele tale de sezon!

branza pentru supele de sezon

 Iubești la nebunie brânza și ai mânca-o cu aproape orice? Numai bine, deoarece îți venim în ajutor cu câteva idei pentru a o folosi și pentru toate supele de sezon. Bon appetit!

 

În apa în care fierb ingredientele

 Italienii nu aruncă nimic. Nici măcar crustele de parmezan. Le pun în apa pentru supă pentru a o parfuma de minune. Deci poți recicla crustele de la brânzeturile tale preferate integrându-le în supele tale calde preferate la începutul preparării.

 

În supele cremă

 De data aceasta, brânza se amestecă direct cu supa preparată pentru a-i conferi un gust mai profund și pentru a fi mai moale și mai cremoasă. Dacă vrei ca și cei mici să aprecieze mai mult legumele, dovleceii de exemplu, îi poți amesteca cu brânză topită sau cu brânză proaspătă și cu usturoi și cele mai fine ierburi. Misiune îndeplinită. O altă tehnică pe care o poți încerca: poți încorpora o brânză mai tare direct în supa cremă fierbinte după care să amesteci până când aceasta se topește.

Atuuri ale berii în bucătărie

 

5 atuuri ale berii în bucătărie

atuuri ale berii in bucatarie

 Bună ziua tuturor gurmanzilor. Știați că berea face minuni în bucătărie? Poate că unii știu deja asta, dar pentru alții acest lucru poate că nu este încă evident.

 Berea este un aliat de preț în bucătărie, un ingredient cu puteri surpinzătoare care are niște calități din ce în ce mai recunoscute și de marii chefi. Deci bucătăria pe bază de bere este un bun pretext pentru a umple frigiderul cu această băutură spumantă. Trebuie deci să descoperi berea din ce în ce mai multe preparate.

Berea are gust

 Un lucru evident bineînțeles dar prima calitate a berii în bucătărie este următoarea – paleta sa aromatică care este de o mare bogăție. De la savorile profunde ale berii negre până la gustul fresh și de lămâie al berii albe, berea știe cum să vină cu cel mai bun gust și profunzime pentru multe din preparatele tale – tocănițe, marinate dar și cele mai gurmande prăjituri. Poți încerca și să consumi berea stout cu ciocolată.

Gătește green, glamour și gurmand

 

Gătește green, glamour și gurmand

gateste green glamour si gurmand

 Chiar dacă este iarnă, asta nu înseamnă că nu poți veni cu mai multă energie la tine în farfurie. Pentru a te bucura de o iarnă gurmandă și în plină formă, iată ce trebuie să faci pentru a adopta o bucătărie green, sănătoasă și foarte echilibrată.

 

Gătește green și fără gluten

 Pentru cea mai lejeră bucătărie, gurmandă și antioxidantă care valorizează fructele, legumele și proteinele de calitate și fără gluten, trebuie să te folosești de tipurile de făină alternativă de hrișcă, de năut, de orez integral, de nucă de cocos sau de pudră arrow. Nu mai folosi paste și grâu ci apelează la quinoa care este bogată în fibre, acizi grași, vitamine și minerale care te ajută să savurezi altfel deliciosul risotto, galetele și prăjiturile.