8 beneficii ale consumului de nectarine

Nectarinele aduc beneficii intestinului, ochilor, inimii și sistemului imunitar

8 beneficii ale consumului de nectarine Este un mit comun că nectarinele sunt un fel de încrucișare între o prună și o piersică. Deși este ușor de văzut cum s-ar putea crede acest lucru având în vedere asemănările dintre piersică și nectarină versus prună, acest lucru nu este adevărat. Se crede că nectarinele, ca și piersicile, provin din China antică, unde au fost cultivate de mii de ani. Nectarinele au fost cultivate de-a lungul istoriei și au fost chiar savurate în Persia antică, Grecia și Roma.

Recomandări și tratamente eficiente contra asteniei de primăvară (II)

5 plante medicinale care ne oferă energie primăvara

Recomandări și tratamente eficiente contra asteniei de primăvară (II) Pentru a depăși starea constantă de oboseală și pentru a ne adapta schimbărilor de sezon, se recomandă consumul unor plante adaptogene, cum ar fi Ginsengul siberian sau Gingko biloba.

 De asemenea, este posibil să se folosească pentru o perioadă mai scurtă de timp acțiunea de tonifiere care combate oboseala a următoarelor remedii: ceaiul verde, guarana, ceaiul mate, macca, etc. În plus, la începutul primăverii pot fi făcute unele tratamente de curățare pe bază de plante cu efecte diuretice sau detoxifiante pentru două sau trei săptămâni.

Recomandări și tratamente eficiente contra asteniei de primăvară (I)

Suferiți de astenie de primăvară?

Recomandări și tratamente eficiente contra asteniei de primăvară (I) Primăvara mobilizează ceea ce stagnează în organism și poate genera diverse probleme de sănătate, cum ar fi astenia de primăvară. Medicina naturistă ne oferă suficiente resurse pentru a eficientiza acest proces și pentru a ne recupera energia pierdută în timpul iernii.

 Primăvara este un moment special al anului, un anotimp care reprezintă trezirea forțelor naturale până acum latente în timpul iernii. Există o creștere a dinamismului vital, iar creșterile activității corporale și emoțiile devin mai intense. Adaptarea fără prea multe probleme la noile condiții climatice pe care le presupune această schimbare de sezon este convenabilă și sănătoasă. Organismul se adaptează, deși câteodată trebuie să ne ajutăm puțin corpul.

6 motive pentru a consumă ouă la micul-dejun

Ouăle, o sursă de energie și nutrienți

6 motive pentru a consumă ouă la micul-dejun Un ou mediu de găină are 60 de calorii și conține 6 grame de proteine, 4 grame de grăsimi totale și 165 miligrame de colesterol, pe lângă multe vitamine și minerale, conform USDA. În general, o persoană sănătoasă medie poate mânca ouă cu moderație ca parte a unei alimentații echilibrate sănătoase.

 De fapt, consumul unui ou pe zi nu crește riscul de boli de inimă, conform dieteticienilor din Canada. Dacă aveți colesterol în sânge, diabet sau boli de inimă, dieteticienii vă recomandă să limitați aportul de ouă întregi (inclusiv albul și gălbenușul) la două sau mai puține pe săptămână. În plus, dacă alegeți să consumați omletă, pâine prăjită în ou și ouă ochiuri la micul dejun, veți dori să limitați consumul altor alimente care conțin grăsimi saturate.

Vitamine, minerale și suplimente pentru sistemul imunitar

Vitaminele care întăresc sistemul imunitar

 In lupta împotriva unei infecții sau combaterea răcelii, adăugarea vitaminelor care stimulează imunitatea la rutina dumneavoastră zilnică poate fi incredibil de benefică. De fapt, s-a demonstrat că anumite vitamine, minerale și suplimente ajustează funcția imună, îmbunătățesc producția de anticorpi și ameliorează inflamația pentru a vă face să vă simțiți mai bine.

 S-a dovedit că vitaminele ajută la creșterea capacității corpului de a lupta împotriva infecțiilor. Iată câteva dintre cele mai importante vitamine care stimulează imunitatea: