4 sfaturi nutriționale pentru sezonul rece

Sfaturi nutriționale pentru sezonul rece

 Cu fiecare schimbare de anotimp, necesitățile nutriționale ale organismului variază, mai ales toamna și iarna. Descoperiți în acest articol 4 sfaturi nutriționale care vă vor ajuta să vă protejați în mod eficient de frig în sezonul rece.

 În sezonul rece este important să ne luăm măsurile necesare pentru a ne proteja de frig și de bolile specifice precum răceala și gripa, deoarece așa cum se afirmă “este mai bine să prevenim decât să vindecăm”.

Puterea antioxidantă a căpșunilor

 

Căpșunii, apreciați în întreaga lume

Puterea antioxidantă a căpșunilor

 Căpșunii care se cultivă în prezent în întreaga lume sunt combinația perfectă între două lumi, deoarece sunt rezultatul dulceții și aromei căpșunilor cultivați în Europa îmbinate cu rezistența și mărimea celor cultivați în America. Căpșunii sălbatici se găsesc de asemenea în unele zone muntoase din Europa și America. Cultivarea optimă a căpșunilor necesită un teren nisipos, iar principalii producători mondiali ai acestui fruct sunt Spania, Japonia și Statele Unite.

10 alimente anti-oboseală

 

De ce apare oboseala?

10 alimente anti-oboseală

 Oboseala este rezultatul logic al unui efort fizic sau mental intens și continuu și dispare de obicei după o noapte de somn profund. Totuși, pot exista perioade sau situații vitale în care astenia este mai pregnantă, iar odihna nocturnă nu este suficientă.

 Starea de oboseală prelungită nu doar reduce nivelele de energie, ci poate determina și unele afecțiuni recurente precum: dureri de spate sau de cap, probleme de memorie, pierderea motivației, lipsa apetitului, etc.

Beneficiile și proprietățile ovăzului

 

Ovăzul, regina cerealelor

Beneficiile și proprietățile ovăzului Ovăzul este una dintre cerealele cele mai consumate în întreaga lume, datorită calităților sale speciale, atât nutritive, cât și energizante și este unul dintre alimentele de bază ale multor popoare și civilizații.

 Tocmai din acest motiv, ovăzul a mai fost denumit și “regina cerealelor”, deoarece conținutul său de proteine, vitamine, hidrați de carbon și nutrienți este cu mult mai mare decât în alte cereale.

6 motive pentru a consuma grapefruit

 

Grapefruit-ul are grijă de sănătatea și aspectul nostru

 Conform unui studiu publicat recent în revista Library of Medicine National Institutes of Health, efectul grapefruit-ului asupra sănătății noastre este atât de benefic, încât nutriționiștii ne recomandă să-l includem în dieta noastră zilnică. Pe lângă faptul că este sățios și ne ajută să slăbim, grapefruit-ul favorizează de asemenea, sinteza colagenului, de aceea este foarte recomandat pentru combaterea ridurilor premature și pentru menținerea aspectului sănătos al pielii.

 Vă oferim în continuare 6 motive întemeiate pentru a consuma cât mai frecvent grapefuit, fructul care are grijă atât de sănătate, dar și de aspectul nostru.