Dieta antiaging în 6 pași

6 chei nutriționale pentru o dietă antiaging

Dieta antiaging în 6 pași Pentru a ne bucura de o viață lungă și sănătoasă, este important să avem o dietă bazată pe alimente naturale și crude, deoarece acestea conțin din abundență unele substanțe care încetinesc sau chiar stopează deteriorarea organismului.

 Sedentarismul, stresul și o alimentație dezechilibrată provoacă o îmbătrânire accelerată a organismului și numeroase probleme de sănătate care în multe cazuri devin cronice.

 Pentru a evita să arătăm cu câțiva ani mai în vârstă decât avem de fapt, este necesar să limităm consumul anumitor alimente și ingrediente care fac parte din alimentația noastră zilnică, fiind conștienți de cât de mult contribuie acestea la îmbătrânirea pielii. Un exemplu clar în acest sens este alcoolul, deoarece această băutură cauzează deshidratarea organismului, provocând astfel, printre multe efecte nocive asupra sănătății și îmbătrânirea prematură a pielii.

 Pentru cei care doresc să urmeze o dietă antiaging, prezentăm în acest articol câteva chei nutriționale esențiale. Iată care sunt acestea:

Dieta fericirii: rețete (II)

Legătura dintre alimentație și starea emoțională

Dieta fericirii: rețete (II) În continuarea articolului despre dieta fericirii vă prezentăm în rezumat principalele alimente care ne pot îmbunătăți starea de dispoziție, deoarece favorizează producerea unor neurotransmițători cheie, precum serotonina, melatonina sau dopamina.

 Dacă doriți să potențați și mai mult o stare pozitivă de dispoziție, optați pentru alimentele care vă pot ajuta să vă simțiți binedispuși, deoarece ajută la producerea unor neurotransmițători importanți precum:

Dieta fericirii: beneficii pentru sănătate (I)

Ce este dieta fericirii?

Dieta fericirii: beneficii pentru sănătate (I) Știați că există o legătură strânsă între alimentele pe care le consumăm și starea de dispoziție, de sănătate și nu în ultimul rând cu calitatea vieții? Unele alimente ne pot îmbunătăți starea de dispoziție deoarece favorizează producerea unor neurotransmițători cheie, precum serotonina, melatonina sau dopamina.

 O modalitate facilă de a avea o stare de bună-dispoziție și chiar de fericire o reprezintă stimularea producerii naturale a anumitor neurotransmițători prin intermediul consumului de aminoacizi precum tirozina care stimulează producerea de dopamină. De asemenea, serotonina (cunoscută și ca hormonul fericirii) ne influențează direct dispoziția, somnul și multe alte funcții esențiale ale organismului și poate fi stimulată în mod natural consumând alimente bogate în triptofan.

Suc verde pentru detoxifiere

 Când este bine să ne detoxifiem corpul?

Suc verde pentru detoxifiere

 În prezent, tot mai multe persoane se interesează de alimentele și nutrienții necesari pentru a îmbunătăți calitatea vieții și pentru a preveni apariția bolilor. Totuși, este important să subliniem faptul că pentru a putea absorbi acești nutrienți în mod adecvat, este necesar să eliberăm corpul de toate toxinele și metalele grele.

 Iată care sunt simptomele cele mai frecvente care indică necesitatea unei detoxifieri a organismului:

Cum să slăbești fără dietă?

În formă, dar fără dietă!

 Decizia de a pierde în greutate, pe lângă faptul că este asociată cu un concept estetic sau de frumusețe, este adoptată de persoanele care caută modalități eficiente pentru a avea o viață sănătoasă și longevivă.

 Pentru a ne menține în formă nu înseamnă că trebuie să renunțăm să mai mâncăm, ci doar să adoptăm obiceiuri sănătoase de viață care să ajute organismul să fie într-o stare perfectă.

 În acest articol vă oferim 5 recomandări pentru a menține o greutate sănătoasă și echilibrată, fără a fi necesară o dietă anume. Iată care sunt acestea: