6 diete ideale pentru vară

Vara, anotimpul ideal pentru diete

6 diete ideale pentru vară Odată cu sosirea verii, avem la îndemână o mulțime de fructe și legume de sezon care sunt surse excelente de nutrienți și vitamine. Vă oferim în acest articol câteva idei de diete ideale de ținut pe timpul verii, având ca scop purificarea și regenerarea organismului.

 Iată în continuare care sunt acestea:

10 chei nutriționale pentru a slăbi vara

Cum să slăbim în mod sănătos?

10 chei nutriționale pentru a slăbi vara Odată cu sosirea verii tot mai multe persoane decid să urmeze o dietă pentru a pierde un surplus de kilograme. Atunci când se urmează o dietă este important să se ia în considerare câteva reguli de alimentație pentru a oferi corpului nutrienții necesari, ajutându-l în același timp să elimine depozitele de grăsime, obținându-se astfel o scădere în greutate, însă fără a stresa inutil organismul.

 Vă prezentăm în acest articol 10 chei nutriționale esențiale care ajută la eliminarea kilogramelor nedorite pe timpul verii. Iată care sunt acestea:

Dieta antiaging în 6 pași

6 chei nutriționale pentru o dietă antiaging

Dieta antiaging în 6 pași Pentru a ne bucura de o viață lungă și sănătoasă, este important să avem o dietă bazată pe alimente naturale și crude, deoarece acestea conțin din abundență unele substanțe care încetinesc sau chiar stopează deteriorarea organismului.

 Sedentarismul, stresul și o alimentație dezechilibrată provoacă o îmbătrânire accelerată a organismului și numeroase probleme de sănătate care în multe cazuri devin cronice.

 Pentru a evita să arătăm cu câțiva ani mai în vârstă decât avem de fapt, este necesar să limităm consumul anumitor alimente și ingrediente care fac parte din alimentația noastră zilnică, fiind conștienți de cât de mult contribuie acestea la îmbătrânirea pielii. Un exemplu clar în acest sens este alcoolul, deoarece această băutură cauzează deshidratarea organismului, provocând astfel, printre multe efecte nocive asupra sănătății și îmbătrânirea prematură a pielii.

 Pentru cei care doresc să urmeze o dietă antiaging, prezentăm în acest articol câteva chei nutriționale esențiale. Iată care sunt acestea:

Dieta fericirii: rețete (II)

Legătura dintre alimentație și starea emoțională

Dieta fericirii: rețete (II) În continuarea articolului despre dieta fericirii vă prezentăm în rezumat principalele alimente care ne pot îmbunătăți starea de dispoziție, deoarece favorizează producerea unor neurotransmițători cheie, precum serotonina, melatonina sau dopamina.

 Dacă doriți să potențați și mai mult o stare pozitivă de dispoziție, optați pentru alimentele care vă pot ajuta să vă simțiți binedispuși, deoarece ajută la producerea unor neurotransmițători importanți precum:

Dieta fericirii: beneficii pentru sănătate (I)

Ce este dieta fericirii?

Dieta fericirii: beneficii pentru sănătate (I) Știați că există o legătură strânsă între alimentele pe care le consumăm și starea de dispoziție, de sănătate și nu în ultimul rând cu calitatea vieții? Unele alimente ne pot îmbunătăți starea de dispoziție deoarece favorizează producerea unor neurotransmițători cheie, precum serotonina, melatonina sau dopamina.

 O modalitate facilă de a avea o stare de bună-dispoziție și chiar de fericire o reprezintă stimularea producerii naturale a anumitor neurotransmițători prin intermediul consumului de aminoacizi precum tirozina care stimulează producerea de dopamină. De asemenea, serotonina (cunoscută și ca hormonul fericirii) ne influențează direct dispoziția, somnul și multe alte funcții esențiale ale organismului și poate fi stimulată în mod natural consumând alimente bogate în triptofan.