Pentru a pierde în greutate, ține cont și de culorile alimentelor

 

Pentru a slăbii, ține cont de culorile alimentelor nu de calorii

Pentru a pierde în greutate, ține cont și de culorile alimentelor Dacă vrei să scapi de câteva kilograme în plus și nu știi de unde să începi, trebuie să știi că nu ar mai trebui să numeri caloriile, ci să ții cont de culorile alimentelor pe care le consumi. Atunci când vine vorba despre a pierde kilogramele în plus sau despre a te menține în formă trebuie să te asiguri că ai în farfurie o gamă largă de fructe și de legume proaspete și cât mai colorate. Vei reuși astfel să îți creezi cele mai echilibrate meniuri și să ai un regim alimentar mult mai sănătos.

Regimul Sati sau cum să slăbești în stil indian

 

Regimul Sati te ajută să slăbești în stil indian

Regimul Sati sau cum să slăbești în stil indian Știi și tu bine acest lucru: dacă îți dorești să scapi de kilogramele în plus, nu înfometarea este cea mai bună soluție. Urmează regimul Sati cunoscut și sub numele de „dieta indiană”. Principiile: vegetarianism și echilibru.

 

Ce este regimul Sati?

 Regimul Sati se inspira din alimentația tradițională indiană și este bazat pe mâncărurile vegetariene. Majoritatea indienilor sunt vegetarieni. Medicina tradițională acordă o importanță deosebită luptei împotriva obezității. Pe scurt, regimul Sati înseamnă să consumi alimentele potrivite la momentul potrivit.

Detoxifierea prin consumul de alimente vii

 

Detoxifierea prin consumul de alimente vii

Detoxifierea prin consumul de alimente vii

În cartea intitulată “Bucătăria bazată pe crudități şi alimente vii”, autoarele Doreen Virtue şi Jenny Ross, fac următoarea menţiune vizavi de importanţa detoxifierii organismului prin intermediul consumului de crudităţi (sau alimente vii):

 "Alimentele vii asigură un proces natural de detoxifiere, permiţându-i corpului să îşi izoleze toxinele şi să le elimine eficient, astfel încât să se bucure de o sănătate mai bună, de puritate şi de longevitate. De aceea, dacă treci de la o alimentaţie normală la una bazată preponderent pe crudităţi, este posibil să experimentezi efectele detoxifierii.”

 Iată câteva dintre alimentele care au cele mai puternice efecte de detoxifiere şi care sunt menţionate de autoare:

 

Fructe cu efecte puternice de detoxifiere

- Lămâile, lămâile verzi (limele), ananasul şi grepfruitul: acţionează ca solvenţi şi curăţă ficatul şi vezica biliară. În plus, ananasul conţine enzima numită bromelaină, care ajută la vindecare şi la digestia proteinelor;

 - Merele: au efecte puternice de purificare şi ajută la digestie;

 - Afinele: au efecte diuretice, purifică rinichii, detoxifică tractul urinar şi elimină foarte multe toxine şi substanţe chimice;

 - Pepenele roşu: are efecte diuretice. Elimină multe toxine solubile în apă, dar şi fluidele reţinute în organism din cauza unei diete bogate în sodiu.

Detoxifiază-te cu o cura ayurvedică de toamnă

 

O cură ayurvedică la început de toamnă

Detoxifiază-te cu o cura ayurvedică de toamnă

 Specialiștii ne recomandă ca, la fiecare început de anotimp, să facem o cură de detoxifiere. Toxinele acumulate în organism reprezintă principala cauză a apariției diferitelor probleme de sănătate.

 În cadrul tratamentelor vizând drenarea, Ayurveda insistă înainte de toate asupra umorii apoase ce corespunde categoriei Kapha. În Ayurveda există trei tipologii corporale: Vata, Pitta si Kapha, fiecare dintre ele având o serie de caracteristici unice. Tipologiei Vata îi aparțin persoanele cu încheieturile și oasele proeminente, tipologiei Pitta îi aparțin persoanele cu o siluetă medie și mușchii bine definiți, iar tipologiei Kapha îi aparțin persoanele cu corpul bine dezvoltat. Kapha este o umoare apoasă, ce rezultă din elementele Pământ și Apă.

Dieta mediteraneană poate preveni cancerul

 

Dieta mediteraneană și beneficiile sale

Dieta mediteraneană poate preveni cancerul În prezent, tot mai multe studii medicale au confirmat faptul că alimentația sănătoasă este o cheie fundamentală pentru prevenirea cancerului.

 De exemplu, o dietă mediteraneană tradițională este asociată cu multiple beneficii precum diminuarea riscului apariției diabetului de tip 2, a bolilor cardiovasculare sau o speranță de viață mai mare. În ultimii ani s-a cercetat de asemenea influența dietei mediteraneene asupra riscului apariției cancerului și în special a cancerului de endometru și a cancerului de sân.

 În același timp, dieta mediteraneană este cea mai bună pentru creșterea colesterolului bun. Un studiu recent a arătat că această dietă poate crește nivelele de colesterol bun cu până 10%. Studiul menționat a fost publicat în Revista spaniolă de Cardiologie și oferă informații valoroase despre beneficiile acestui tip de alimentație pentru menținerea sănătății cardiovasculare și inclusiv pentru combaterea cancerului.