Cele mai bune alimente pentru vară

 

Cele mai bune alimente pentru perioada verii

Cele mai bune alimente pentru vară Alimentele răcoritoare tind să existe din abundenţă în timpul sezonului cald. Iată câteva dintre alimentele cele mai recomandate a fi consumate pe timpul verii, datorită proprietăților lor binefăcătoare şi hidratante pentru organism:

 

 1. Germenii și lăstarii

 Germenii şi lăstarii sunt mici ca dimensiuni, comparativ cu legumele de exemplu, însă sunt plini de nutrienţi, inclusiv vitamine, minerale, antioxidanţi şi enzime care ne protejează contra daunelor produse de radicalii liberi.

 Germenii şi lăstarii sunt incluşi în categoria alimentelor răcoritoare şi sunt perfecţi pentru a fi adăugaţi în salatele de legume, în sandviciuri sau în supe. Sunt în special delicioşi în combinaţie cu avocado proaspăt. Germenii şi lăstarii pot fi adăugaţi de asemenea în sucurile preparate în casă sau shake-uri. Aceştia sunt de asemenea bogaţi în proteine, iar germenii de floarea-soarelui conţin de exemplu grăsimi sănătoase, acizi graşi esenţiali şi fibre – elemente importante pentru o sănătate optimă.

4 tehnici matinale pentru a pierde din greutate

 

4 tehnici matinale pentru a pierde din greutate

4 tehnici matinale pentru a pierde din greutate Știm cu toții că este destul de greu să slăbim. Dar dacă vrei să slăbești nu trebuie să faci sacrificii, ci trebuie să îți schimbi unele obiceiuri care îți vor ameliora silueta și nu numai. Îți pot îmbunătăți și stilul de viață.

 Iată în continuare patru tehnici care îți permit să ajungi zilnic, încet-încet acolo. Vei vedea că merită să le aplici în viața de zi cu zi.

 

Prima etapă – trebuie să te trezești devreme

 Dacă te vei trezi devreme, mai devreme cu o oră decât de obicei, vei reuși să te bucuri de numeroase beneficii. Vei câștiga mai mult timp pentru tine, vei reuși să te bucuri de micul dejun, vei avea timp să faci exerciții și vei reuși să începi ziua foarte calm. O zi începută în viteză în care nu ai timp nici pentru micul dejun nu este deloc benefică pentru organism.

Dieta pentru combaterea îmbătrânirii

 

Când începem să îmbătrânim?

Dieta pentru combaterea îmbătrânirii Specialiștii afirmă că la vârsta de 20 de ani, organismul atinge capacitatea sa fizică maximă. Începând de la această vârstă, organismul începe să îmbătrânească. Nivelele hormonale scad și încep să-și facă efectul radicalii liberi, care provoacă oxidarea celulară și îmbătrânirea. Sub acțiunea radicalilor liberi, pielea își pierde elasticitatea, apar primele riduri, iar organismul este mai predispus la apariția diferitelor boli.

 Totuși, se pare că dacă se controlează în mod adecvat dieta și nutrienții care se consumă, se practică în mod regulat o activitate fizică, se verifică din timp starea de sănătate pentru a preveni posibile patologii precum cele cardiovasculare, diabetul, obezitatea și inclusiv cancerul; nu se fumează și nici nu se consumă alcool, se tratează eventualele carențe de vitamine sau de minerale, calitatea vieții crește, iar posibilitatea de a trăi mai mult și mai bine se transformă în realitate.

Alimentația raw vegană

 

Ce este alimentația raw vegană?

Alimentația raw vegană Majoritatea oamenilor mestecă şi înghit mâncarea fără să se gândească unde va fi folosită în organism sau în ce scop. Presupunem că dacă un aliment este comestibil, el este şi folositor pentru organism. Numai că lucrurile nu stau chiar așa.

 Corpul nostru are nevoie de vitamine şi de substanțe minerale pentru a-și asigura o stare de sănătate optimă, iar cea mai bună sursă sunt fructele şi legumele vii. 

 Fructele și legumele proaspete conțin enzime vii și sănătoase, care sunt distruse când hrana este gătită la o temperatură mai mare de 48 grade Celsius. Enzimele sunt acele proteine care ajută procesul de digestie, buna funcționare a sistemului imunitar, producerea de energie și activitatea cerebrală.

 Când gătim mâncarea, enzimele naturale sunt distruse de căldură, iar trupurile noastre au nevoie de enzime pentru a digera alimentele. Hrana gătită devine greu de digerat, solicită inutil pancreasul și rămâne mai mult timp în interiorul corpului.

A fi flexitarian, o nouă tendință?

 

Flexitarismul te ajută să iți regăsești forma și sănătatea

A fi flexitarian, o nouă tendință? Flexitarismul reprezintă un nou stil alimentar care câștigă din ce în ce mai mulți adepți. Obiectivul este egalizarea aportului dintre proteine animale și vegetale. Consumul nostru actual este compus din 70% proteine animale și 30% proteine vegetale. Ori, primele sunt considerate nocive pentru sănătate. Chiar dacă oferă câțiva nutrienți esențiali organismului nostru, acestea pot fi nefaste dacă sunt consumate în cantitate mare. A fi flexitarian permite inversarea acestei tendinței cu scopul de a-ți regăsi forma și starea de sănătate.

 Regimul flexitarian și-a făcut apariția în anul 2004 datorită lui Mark Bittmnan, un critic culinar american. Flexitarismul se poate traduce printr-o nouă modalitate de a se alimenta în care echilibrul dintre proteinele animale și cele vegetale este perfect: 50-50. Drept urmare, nu este un regim vegetarian deoarece carnea și peștele sunt autorizate. Cu toate acestea trebuie să înveți să consumi alimentele cu moderație.