20 beneficii pentru sănătate ale alergatului

Exercițiile fizice au grijă de sănătatea ta

20 beneficii pentru sănătate ale alergatului Găsirea timpului și a motivației pentru a realiza exerciții fizice și pentru a alerga poate fi o provocare pentru mulți dintre noi. Cu toate acestea, beneficiile fizice și psihice ale alergatului pot fi cu siguranță o motivație puternică pentru a începe să puneți în practică acest tip de sport. Vă prezentăm în acest articole cele mai importante beneficii pentru sănătate ale alergatului.

Beneficiile majore ale exercițiilor fizice (I)

Studii medicale despre beneficiile sportului

Beneficiile majore ale exercițiilor fizice (I) American College Sports Medicine (Colegiul american de medicină sportivă), o referință mondială în cercetarea medicinii sportive, echivalează exercițiile fizice cu un medicament și raportează utilitatea acestora pentru prevenirea și tratarea a peste 40 de boli cronice, inclusiv diabet, boli cardiovasculare și hipertensiune arterială.

 În acest sens, un studiu realizat la Școala de Sănătate Publică a Universității Harvard (SUA) a indicat faptul că, în cazul bărbaților, practicarea a trei ore de exerciții energice pe săptămână reduce riscul de a suferi atac de cord.

7 beneficii ale mersului pe jos

30 minute de mers pe jos, multiple beneficii

7 beneficii ale mersului pe jos Mersul pe jos ne aduce multe beneficii pentru sănătate, fiind un exercițiu fizic ideal și simplu. Există mulți medici și specialiști în sănătate care recomandă practicarea zilnică a exercițiilor fizice, nu numai pentru că acestea ajută la menținerea unei greutăți sănătoase, ci pentru că ne ajută să ne bucurăm, în general, de o sănătate bună.

 De fapt, exercițiile fizice sunt esențiale pentru a preveni apariția unei varietăți largi de boli și tulburări de sănătate, cum ar fi diabetul, bolile cardiovasculare și cancerul, printre multe altele. Prin urmare, a ști care sunt principalele beneficii ale exercițiului fizic, pe lângă ceea ce ar trebui să fie durata sa corespunzătoare, vă va ajută să faceți pasul esențial, în cazul în care aveți probleme în a face acest lucru în fiecare zi.

Beneficiile incredibile ale natației

Natația: un sport complet

Beneficiile incredibile ale natației Există ceva mai bun decât a face o baie în piscină sau la mare atunci când vine vara și căldura se instalează? Înotul este unul dintre cele mai complete exerciții care există și care lucrează diferitele părți ale corpului nostru. În plus, acest exercițiu aerobic poate fi practicat cu intensitatea care vă convine cel mai bine, deci nu există limite de vârstă pentru natație.

 Ce părți ale corpului veți lucra dacă practicați înotul? Ei bine, acest sport lucrează intens mușchii abdominali, brațele, picioarele, fesele și în special spatele. Dacă aveți deja acces la o piscină, fie că este vorba de o sală de gimnastică sau acasă, nu veți avea nevoie de prea mult echipament, doar de un costum de baie, o pereche de ochelari și o cască de baie cel mult. Dacă sunteți o persoană care preferă să înotați în lacuri sau în mare, trebuie să fiți foarte atenți la curenții apei și la temperatura acesteia.

Beneficiile mersului pe bicicletă

De ce este bine să mergem cu bicicleta?

Beneficiile mersului pe bicicletă Efectuarea unei activități fizice în mod regulat este benefică pentru sănătatea noastră. Ne păstrează în formă, ne ajută să ne menținem greutatea ideală, ne îmbunătățește somnul și ne ajută să scăpăm de stres, printre multe alte beneficii. Însă este clar că nu toată lumea poate efectua orice tip de exercițiu fizic. Trebuie să găsim un gen care ne place și care se adaptează la starea noastră fizică.

 În acest articol vă vom explica de ce ciclismul poate fi activitatea fizică pe care o căutați și care sunt beneficiile pentru sănătatea dumneavoastră, atât pentru corp, cât și pentru minte.

 De exemplu, mersul pe bicicletă este foarte eficient pentru prevenirea durerilor de spate, pentru protejarea articulațiilor și stimularea sistemului circulator. Mersul pe bicicletă este una dintre cele mai lente și cele mai complete activități fizice și la care vă puteți adapta starea fizică.