5 shake-uri de proteine pentru sportivi

Shake-uri naturale bogate în proteine

5 shake-uri de proteine pentru sportivi În realitate, creșterea masei musculare este destul de ușor de obținut mai ales dacă practicăm antrenamente fizice regulate și optăm pentru shake-uri preparate din proteine naturale.

 Cheia esențială pentru ca grăsimea să se transforme în masă musculară constă într-un consum mai mare de proteine, fiind important să-i oferim organismului cantitatea necesară de care avem nevoie pentru ca masa musculară să crească în mod natural. O dietă sănătoasă și echilibrată îi va oferi corpului cantitatea necesară de proteine de care are nevoie pentru ca mușchii să se dezvolte mai mult.

Băuturile energizante sau sportive

Există o diferență între băuturile sportive și cele energizante?

Băuturile energizante sau sportive

 Băuturile sportive, precum și cele energizante au dobândit în ultimii ani o mare popularitate în rândul adolescenților și tinerilor. Aceste băuturi comerciale sunt în mod particular populare printre tinerii atleți, consumul lor fiind considerat o modalitate rapidă și ușoară pentru a-și maximiza performanțele sportive.

 Băuturile sportive conțin carbohidrați, electroliți, minerale, vitamine și arome, iar rolul lor este de a înlocui pierderea de apă și de electroliți (sodiu, potasiu) care se produce în timpul exercițiilor fizice prin intermediul transpirației. Concentrațiile de carbohidrați și de electroliți sunt formulate pentru a permite o absorbție maximă a fluidelor prin tractul gastrointestinal.

10 beneficii ale activității fizice

Inactivitatea fizică înseamnă un risc crescut de mortalitate

 Inactivitatea fizică este cel de-al patrulea factor de risc mai important de mortalitate în întreaga lume, atât în țările mai dezvoltate, cât și în cele cu venituri medii sau scăzute.

 Dacă există un mediu favorabil, creșterea activității fizice este benefică pentru sănătate în cazul tuturor grupelor de vârstă. În data de 6 de aprilie a fiecărui an se comemorează Ziua Mondială a Activității Fizice.

 Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a oferit câteva recomandări în ceea ce privește durata optimă de activitate fizică. Persoanele inactive ar trebui să înceapă cu durate mai mici de activitate fizică și să crească în mod gradat durata, frecvența și intensitatea acesteia.

Recuperarea fizică după exercițiile intense

 

Dieta de recuperare este esențială

Recuperarea fizică după exercițiile intense

 Dieta de recuperare este primordială pentru sportivii care se antrenează zilnic, deoarece trebuie să-și regenereze depozitele de glicogen muscular înainte de a se antrena din nou. De exemplu, o persoană care se antrenează de 3 ori pe săptămână are timp suficient să-și încarce mușchii cu glicogen, fără a depinde atât de mult de alimentație.

 Pentru a face față cu brio și fără complicații unui program intens de antrenament fizic este foarte importantă selecția alimentelor care se consumă înainte și după antrenament.

Activitatea fizică, decisivă pentru echilibrul mental

 

Sportul, esențial la orice vârstă

Activitatea fizică, decisivă pentru echilibrul mental Stilul de viață actual generează dezechilibre psihologice relaționate cu stresul, anxietatea sau concentrarea. Soluția la aceste probleme poate fi o practică sportivă regulată și controlată, deoarece oferă un echilibru mental care influențează percepția unei bunăstări generalizate.

 Practica sportivă presupune o îmbunătățire a condiției fizice în mod proporțional cu cantitatea și calitatea exercițiilor pe care le realizăm. Totuși, în legătură directă cu starea fizică a fiecărei persoane se află și echilibrul său mental, iar beneficiile generate de activitatea sportivă “nu se văd și nu se ating”, așa cum subliniază psihologul sportiv Pablo del Rio.