7 beneficii ale mersului pe jos

30 minute de mers pe jos, multiple beneficii

7 beneficii ale mersului pe jos Mersul pe jos ne aduce multe beneficii pentru sănătate, fiind un exercițiu fizic ideal și simplu. Există mulți medici și specialiști în sănătate care recomandă practicarea zilnică a exercițiilor fizice, nu numai pentru că acestea ajută la menținerea unei greutăți sănătoase, ci pentru că ne ajută să ne bucurăm, în general, de o sănătate bună.

 De fapt, exercițiile fizice sunt esențiale pentru a preveni apariția unei varietăți largi de boli și tulburări de sănătate, cum ar fi diabetul, bolile cardiovasculare și cancerul, printre multe altele. Prin urmare, a ști care sunt principalele beneficii ale exercițiului fizic, pe lângă ceea ce ar trebui să fie durata sa corespunzătoare, vă va ajută să faceți pasul esențial, în cazul în care aveți probleme în a face acest lucru în fiecare zi.

Beneficiile incredibile ale natației

Natația: un sport complet

Beneficiile incredibile ale natației Există ceva mai bun decât a face o baie în piscină sau la mare atunci când vine vara și căldura se instalează? Înotul este unul dintre cele mai complete exerciții care există și care lucrează diferitele părți ale corpului nostru. În plus, acest exercițiu aerobic poate fi practicat cu intensitatea care vă convine cel mai bine, deci nu există limite de vârstă pentru natație.

 Ce părți ale corpului veți lucra dacă practicați înotul? Ei bine, acest sport lucrează intens mușchii abdominali, brațele, picioarele, fesele și în special spatele. Dacă aveți deja acces la o piscină, fie că este vorba de o sală de gimnastică sau acasă, nu veți avea nevoie de prea mult echipament, doar de un costum de baie, o pereche de ochelari și o cască de baie cel mult. Dacă sunteți o persoană care preferă să înotați în lacuri sau în mare, trebuie să fiți foarte atenți la curenții apei și la temperatura acesteia.

Beneficiile mersului pe bicicletă

De ce este bine să mergem cu bicicleta?

Beneficiile mersului pe bicicletă Efectuarea unei activități fizice în mod regulat este benefică pentru sănătatea noastră. Ne păstrează în formă, ne ajută să ne menținem greutatea ideală, ne îmbunătățește somnul și ne ajută să scăpăm de stres, printre multe alte beneficii. Însă este clar că nu toată lumea poate efectua orice tip de exercițiu fizic. Trebuie să găsim un gen care ne place și care se adaptează la starea noastră fizică.

 În acest articol vă vom explica de ce ciclismul poate fi activitatea fizică pe care o căutați și care sunt beneficiile pentru sănătatea dumneavoastră, atât pentru corp, cât și pentru minte.

 De exemplu, mersul pe bicicletă este foarte eficient pentru prevenirea durerilor de spate, pentru protejarea articulațiilor și stimularea sistemului circulator. Mersul pe bicicletă este una dintre cele mai lente și cele mai complete activități fizice și la care vă puteți adapta starea fizică.

Riscurile pentru sănătate ale sedentarismului

Dacă doriți să trăiți mai mult, mișcați-vă!

Riscurile pentru sănătate ale sedentarismului Un studiu medical recent sugerează faptul că dacă avem o muncă de birou trebuie să ne ridicăm de pe scaun mai des, mai exact la fiecare 30 de minute! Să stăm mai puțin așezați și să ne mișcăm mai mult: acestea sunt recomandările experților din domeniul sănătății pentru a contracara efectele dăunătoare ale unei vieți sedentare.

 Studiul menționat anterior și care a fost publicat în Revista de Medicină Internă din Statele Unite, a constatat că persoanele care stau pe scaun timp de una până la două ore, fără să se ridice au un risc mai mare de deces decât cele care, deși stau în total același număr de ore pe tot parcursul zilei, se ridică să-și întindă picioarele. Cercetătorii au ajuns la această concluzie după ce au analizat activitatea zilnică a 7985 de adulți cu vârsta peste 45 de ani, timp de o săptămână. Pentru acest studiu, cercetătorii au plasat monitoare speciale pe șoldurile participanților.

Chei esențiale pentru tonifierea corpului

Cum să ajustăm tonusul corpului?

Chei esențiale pentru tonifierea corpului Tonusul adecvat al mușchilor și al altor țesuturi ale corpului se realizează printr-un anumit tip de mișcare. Datorită unui tonus bun putem să ne mișcăm cu dinamism și fluiditate. Imaginați-vă pentru o clipă un chitarist cu chitara sa și cu corzile care îl fac să sune. Acum, vizualizați corpul uman, în care sistemul nervos acționează ca un chitarist, sistemul scheletic acționează ca o chitară și sistemul miofascial (mușchi și fascii) joacă rolul corzilor. În chitară, mișcarea generată prin corzi va produce un sunet cu un anumit ton.

 Dacă chitara este bine acordată, vom atinge tonul dorit; dimpotrivă, dacă tensiunea corzilor este prea mare sau prea mică, nu vom obține rezultatul adecvat. Ceva similar se întâmplă și în organismul uman: dacă tonusul țesutului este prea mare (hipertonus), poate duce la un exces de rigiditate și de lipsă de mobilitate.