Rețete raw vegane

7 deserturi cu ingrediente vegane

7 rețete dulci cu ingrediente sănătoase

7 deserturi cu ingrediente vegane

 Cu mai puțin de 5 ingrediente pe care le avem la îndemână, putem să pregătim ușor și rapid deserturi delicioase, dar mai ales sănătoase.

 Tuturor ne place să ne bucurăm de un desert dulce din când în când, însă pentru aceasta nu este nevoie să recurgem doar la produsele gata preparate din comerț care sunt pline de ingrediente nu tocmai sănătoase. Putem prepara cu ușurință deserturi de casă cu ingrediente ușor de găsit, iar în plus aceste ingrediente nu sunt dăunătoare pentru sănătatea noastră, ci sunt bogate în nutrienți și vitamine.

 Vă prezentăm în acest articol 7 rețete de deserturi vegane, gustoase și sănătoase.

5 rețete vegane exotice

 

Ce este veganismul?

5 rețete vegane exotice  Știați că inițial termenul “vegan” a fost utilizat doar pentru a distinge persoanele vegane de cele vegetariene? Cu toate că multe persoane tind să confunde acești termeni sau chiar să considere că sunt identici, în realitate există unele diferențe majore.

 În cadrul unei diete vegetariene putem întâlni și alte tipuri de alimentație vegetariană, și anume:

 - Vegetarian strict: dieta constă exclusiv în alimente pe bază de plante;

 - Lacto-vegetarian: dieta constă în alimente vegetale, pe lângă unele sau toate produsele lactate (lapte, iaurt, unt, etc.);

Cremă de desert fără lactate

 

Cremă de desert fără lactate

Cremă de desert fără lactate Cu toate că există diferite tipuri de cremă de desert, majoritatea acestora conțin lapte sau unt, făină și ouă.

 Vă oferim în acest articol o rețetă de cremă vegană pentru deserturi care poate fi folosită pentru decorarea sau umplerea oricărui tip de desert.

 Pe lângă faptul că este potrivită pentru persoanele care au diverse intoleranțe alimentare, datorită ingredientelor pe care le conține, această rețetă de cremă de desert este mult mai digestivă, sănătoasă și ușoară decât versiunile tradiționale.

Tort de căpşuni

 

Tort de căpşuni

Tort de căpşuni Dacă nu ești un fan a căpșunilor, ar trebui să fii. Nu numai că sunt suculente, delicioase, răcoritoare, dar sunt și superaliment foarte valoros. Bogate în nutrienți și pline de vitamina C, căpșunele oferă o gamă largă de beneficii, dintre care unele s-ar putea să te surprindă. Pe scurt: stimulează sistemul imunitar, previn diferite boli ale ochilor (cataracta), ajută la prevenirea cancerului datorită conținutului ridicat de vitamina C, bun anti-rid ( vitamina C ajută la producerea de colagen, ceea ce face o piele elastică și fermă), scade colesterolul , ajută la reducerea inflamațiilor din articulații, reglează tensiunea arterială, etc.

Chifteluţe vegane din năut

 

Chifteluţele vegane din năut sunt sățioase și nutritive

Chifteluţe vegane din năut Aceste chifteluțe vegane sunt o variantă delicioase pentru cei care țin post sau cei care sunt vegetarieni. Textura, combinația de legume și condimente, fac din aceste chifteluțe un adevărat deliciu culinar. Pe lângă faptul că sunt sățioase, ele sunt și nutritive. Pentru sezonul rece, merg de minune cu o salată de sfeclă roșie sau murături.


Ingrediente :

 - 100 gr năut fiert;

 - 2 cartofi mici fierți;

 - 3 morcovi;