Prajitură de migdale: delicioasă și nutritivă

Migdalele, beneficii și valori nutriționale

Prajitură de migdale: delicioasă și nutritivă Prăjitura de migdale este ideală atât ca și gustare sănătoasă între mese, dar și ca desert. Precum majoritatea fructelor uscate, migdalele susțin sănătatea cardiovasculară, fiind recomandat consumul a 5-10 migdale zilnic.

 Putem consuma migdalele ca atare sau le putem folosi în diverse rețete nutritive. De fapt, migdalele sunt un ingrediente indispensabile pentru o amplă diversitate de deserturi. De asemenea, din migdale se prepară și popularul lapte de migdale, o băutură vegetală delicioasă și foarte nutritivă care este recomandată persoanelor care suferă de boala celiacă, intoleranță la lactoză și inclusiv celor care nu consumă produse de origine animală. Totodată, migdalele conțin apă și fibre fiind ideale – de exemplu- pentru combaterea cazurilor de constipație. În plus, migdalele sunt în special bogate în magneziu, un mineral care pe lângă alte funcții importante, ajută la echilibrarea nivelelor de zahăr din sânge.

Rețete de sosuri dulci pentru deserturi

 

Sosurile dulci, perfecte pentru deserturi

Rețete de sosuri dulci pentru deserturi

 Ce ar fi să încerci să servești desertul tău preferat cu un sos dulce? Îți propunem în acest articol câteva rețete delicioase de sosuri dulci pentru deserturi care le conferă o aromă diferită și unică.

 Sosurile sunt întotdeauna opțiuni unice pentru a însoți o amplă diversitate de rețete, cum este cazul, de exemplu și al sosurilor calde, ideale pentru a fi servite împreună cu preparate din carne, pește sau paste. Sau sosurile reci, care sunt în special recomandate pentru salate și platourile reci, iar un bun exemplu în acest sens este faimosul sos de castraveți și iaurt proaspăt, care este cunoscut în Turcia sub numele de cacik și în Grecia ca tzatziki.

Deserturi rapide și sănătoase

 

Deserturi sănătoase pentru întreaga familie

Deserturi rapide și sănătoase Există multe rețete de deserturi ușor și rapid de preparat în casă, care în plus sunt sănătoase pentru întreaga familie. După o masă importantă sau o ocazie specială, este savuros să avem un desert care să ne încânte, mai ales dacă este sărac în grăsimi și calorii, dacă se înlocuiește zahărul rafinat cu alte alternative sănătoase și se folosesc alimente integrale.

 Majoritatea acestor deserturi conțin fructe și alte ingrediente care au un conținut redus de grăsimi, cum sunt produsele lactate și cremele cu 0% grăsimi. De asemenea, când se prepară un desert cu ciocolată, acesta este cel mai bine să conțină ciocolată neagră cu un conținut de minim 70% cacao, pentru a fi atât sănătos, dar și sărac în calorii.

Biscuiți cu castane și ciocolată

 

Beneficiile castanelor comestibile

Biscuiți cu castane și ciocolată Ce ar fi toamna fără castane? Castanele comestibile sunt un aliment ideal pentru această perioadă a anului, deoarece datorită bogăției lor nutriționale oferă organismului toți acei nutrienți esențiali de care avem nevoie cu precădere în sezonul rece, care ajută la prevenirea asteniei de toamnă.

  Castanele comestibile sunt un aliment caracteristic sezonului rece. Castanul este un arbore care aparține familiei fagaceelor și originar din clima temperată a emisferei nordice.

5 deserturi prietenoase cu silueta

 

5 deserturi prietenoase cu silueta

5 deserturi prietenoase cu silueta Majoritatea nutriționiștilor ne recomandă să renunțăm la deserturi pentru a avea o digestie bună și pentru a pierde mai ușor excesul de kilograme, deoarece majoritatea dintre ele sunt bogate în zaharuri, lactate, acizi sau grăsimi care nu se combină bine cu alte alimente.

 Totuși, este posibil să se prepare deserturi sănătoase și care nu îngrașă. În loc să să recurgeți la opțiuni calorice și mai puțin sănătoase, puteți prepara acasă diferite deserturi care vă ajută să vă mențineți silueta.

 În acest articol vă prezentăm 5 rețete de deserturi prietenoase cu silueta, foarte ușor de preparat și care aduc beneficii sănătății. Să vedem în continuare care sunt acestea.