Peștele: recomandări pentru gătit

Beneficiile consumului de pește

Peștele: recomandări pentru gătit Peștele este un aliment nutritiv și sănătos, însă este necesar să se cunoască cum se poate conserva pentru a nu se strica și de asemenea, cum este cel mai indicat să se gătească.

 Medicii recomandă consumul peștelui de cel puțin două ori pe săptămână. Tipurile preferate de pește ale europenilor sunt somonul, merluciul, tonul, păstrăvul, heringul și sardinele. Somonul a devenit tot mai popular în ultima vreme deoarece este ușor de gătit și are un gust foarte bun. Toate tipurile de pește conțin acizi grași de tip omega 3, care sunt vitali pentru prevenirea bolilor cardiovasculare, scăderea nivelelor de colesterol și prevenirea diabetului.

 Acizii grași de tip Omega 3 se pot obține doar prin intermediul alimentației, deoarece organismul uman nu are capacitatea de a-i sintetiza din alte alimente consumate. Dintre beneficiile pentru sănătate ale acizilor grași omega 3 le menționăm pe următoarele: bolilor cardiovasculare și a celor articulare, stimularea funcției cognitive, pierderea kilogramelor în plus și menținerea unei greutăți corporale echilibrate. În prezent, acest tip de acizi este consumat și ca supliment nutrițional, sub formă de capsule cu ulei de pește, care totuși, conform Universității din Maryland (Statele Unite) nu sunt recomandate copiilor, ci doar adulților.

Tips-uri pentru supe mai sănătoase

 

Supe cu mai multe minerale

Tips-uri pentru supe mai sănătoase Supele, ciorbele și supele-cremă sunt foarte sănătoase și nutritive, ne oferă beneficii nutriționale și sunt destul de sățioase, fiind o opțiune ideală atât pentru prânz, cât și pentru cină. În cadrul acestui articol vă oferim câteva tips-uri și trucuri eficiente pentru ca supele și ciorbele pe care le preparați să fie mai sănătoase și mai bogate în minerale.

 

De ce avem nevoie de minerale?

 Mineralele sunt indispensabile pentru organismul uman. Împreună cu vitaminele, mineralele sunt micronutrienți de care organismul nostru are nevoie în cantități mici, însă în mod continuu.

Pâine cu maia naturală și măsline

 

Pâinea cu maia nu îngreunează digestia

Pâine cu maia naturală și măsline După ce-am descoperit pâinea cu maia naturală, am renunțat la pâinea din comerț. Diferența a fost uriașă și să vă explic de ce. Ce face maiaua? Care este rolul ei? De ce am înlocuit drojdia de bere? Maiaua este un produs fermentat din făină și apă. Bacteriile din maia reușesc să distrugă acidul fitic din cereale care cauzează pierderea mineralelor din organism și produce balonarea. Maiaua reușește să transforme glutenul și să aibă un indice glicemic scăzut. Practic, după coacere, bacteriile din pâinea dospită lucrează încontinuu. Pâinea chiar dacă este învechită după 3 zile, se menține foarte bine, reușind să-și păstreze aroma. De când consum pâine cu maia naturală, mănânc mai puține felii și nu mai simt îngreunată digestia. Încercați, este simplu și sănătos!

Știi care sunt cele mai bune varietăți de lapte vegetal?

 

Laptele vegetal poate înlocuii cu succes laptele de vacă

Știi care sunt cele mai bune varietăți de lapte vegetal? În zilele noastre, laptele de vacă prezintă unele inconveniente pentru anumite persoane. Din fericire însă există unele alternative extrem de sănătoase, naturale și benefice. Cu siguranță că majoritatea dintre noi a suferit măcar o dată din cauza digestiei, a durerilor de stomac sau chiar din cauza intoleranței la lactoză cauzate de laptele de vacă. Iată care sunt cele mai bune varietăți de lapte vegetal care pot înlocui cu succes laptele de vacă.

 

Care sunt beneficiile unui lapte vegetal?

 - acesta nu conține nici lactoză, nici lapte vegetal;

 - este slab în grăsimi;

 - are un procent ridicat de grăsimi mono și poli-nesaturate foarte benefice pentru inimă;

Alimente care reduc pofta de dulce

 

Alimentele care reduc pofta de dulce

Alimente care reduc pofta de dulce Știai ca una din cauzele cele mai frecvente ale supraponderabilității este consumul compulsiv de produse dulci? Acest lucru ne duce în mod inevitabil și la consumul de alimente care nu sunt deloc sănătoase, bogate în zahăr, făină și grăsimi de proastă calitate.

 Aceste alimente care în marea majoritatea nu vin deloc cu nutrienți pentru organism se transformă foarte repede în rezerve și se acumulează în zonele în care nu trebuie. În acest articol îți vom prezenta alimentele care au proprietatea principală de a minimaliza dorința impulsivă de a mânca dulciuri sau tot felul de prăjituri care poate fi asociată cu dezechilibre în ceea ce privește nivelul de glucoză din sânge.