Alimente care reduc pofta de dulce

 

Alimentele care reduc pofta de dulce

Alimente care reduc pofta de dulce Știai ca una din cauzele cele mai frecvente ale supraponderabilității este consumul compulsiv de produse dulci? Acest lucru ne duce în mod inevitabil și la consumul de alimente care nu sunt deloc sănătoase, bogate în zahăr, făină și grăsimi de proastă calitate.

 Aceste alimente care în marea majoritatea nu vin deloc cu nutrienți pentru organism se transformă foarte repede în rezerve și se acumulează în zonele în care nu trebuie. În acest articol îți vom prezenta alimentele care au proprietatea principală de a minimaliza dorința impulsivă de a mânca dulciuri sau tot felul de prăjituri care poate fi asociată cu dezechilibre în ceea ce privește nivelul de glucoză din sânge.

Semințe cu valoare nutritivă ridicată

 

Topul celor mai nutritive semințe

Semințe cu valoare nutritivă ridicată

 Adesea avem tendința să uităm de ele sau să nu le includem în alimentație, fie din cauză că nu le cunoaștem prea bine, fie din cauză că nu știm cum să le folosim în bucătărie. Cu toate acestea, există o mare varietate de semințe, veritabile mine de aur în ceea ce privește valoarea lor nutritivă. Iată câteva dintre aceste semințe cărora merită să le acordăm atenția cuvenită și să le includem cât de des în alimentația noastră:

 

1. Semințele de in

 Semințele de in reprezintă o sursă foarte bună de Omega 3 și de fitoestrogeni. Semințele de in conțin și un număr mare de antioxidanți prețioși care ne ajută să luptăm împotriva radicalilor liberi. O lingură de semințe de in măcinate pe zi vor avea doar efecte pozitive asupra sănătății. Semințele de in se recomandă în general în cazul unor probleme intestinale (de exemplu, în cazul sindromul colonului iritabil sau diverticulită).

Semințe care nu ar trebui să lipsească din bucătăria ta

 

Semințele care nu ar trebui să lipsească din bucătăria ta

Semințe care nu ar trebui să lipsească din bucătăria ta Conform unor filozofi, semințele reprezintă o sursă de viață. Conform altora, semințele sunt niște alimente ce conțin toți nutrienții de care avem nevoie (dacă le consumăm crude). Există o mulțime de semințe comestibile. Descoperă care sunt semințele care nu ar trebui să lipsească din bucătăria ta și începe să profiți din plin de ele.

 

Secretul stă în sămânță

 Semințele sunt ușor de conservat și de consumat și ne oferă o multitudine de nutrienți. Sunt cele mai vechi alimente și în același timp cele mai puțin utilizate în epoca noastră. Unele persoane sunt de părere că singurele animale care consumă semințe sunt păsările însă, din fericire, există din ce în ce mai multe persoane care devin conștiente de proprietățile lor benefice. Mărimea lor mică nu ar trebui să te îngrijoreze, deoarece în acest spațiu restrâns sunt concentrate un număr mare de minerale, proteine, vitamine, enzime, acizi grași și multe altele.

Învață să fierbi corect pastele

 

Pastele necesită o atenție deosebită la fierbere

Învață să fierbi corect pastele Poate că pentru mulți dintre noi fierberea pastelor nu este un subiect ce prezintă importanță. Este vorba de o mână de paste aruncate într-o oală cu apă fierbinte, cu puțină sare, lângă care atașăm un sos bun sau cumpărat la borcănel direct de la magazin, câteva fâșii de carne și legume și masa este gata. Cu toate acestea, parcă pastele nu ies la fel de gustoase acasă ca și la restaurant. Sunt doar paste, este imposibil să greșim atunci când le fierbem ați spune. Poate este de vină marca folosită... Ei bine, pastele necesită o atenție deosebită în bucătărie și dacă ne ghidăm după câteva reguli clare și simple, acestea ies deosebite.

 

Câte paste și câtă apă?

 De câte ori nu ne trezim că facem paste care ne-ar ajunge toată săptămâna? Și de câte ori nu ne trezim că au prea multă apă ori apa scade prea mult și trebuie să mai adăugăm la fiert o cană sau două? Care sunt așadar cantitățile ideale la fierberea pastelor?

5 îndulcitori naturali

 

Îndulcitori naturali

5 îndulcitori naturali „Pentru o viață sănătoasă, evitați excesul de sare, zahăr, și grăsimi”. Aceasta este reclama pe care o auzim de foarte multe ori pe zi la TV. De asemenea, același sfat este dat de către medici, farmaciști și nutriționiști. Desigur, atât sarea, zahărul, cât și grăsimile, sunt esențiale pentru organism, însă în cantități mici, limitate. Nu trebuie să exagerăm cu consumul de zahăr, spre exemplu, pentru a evita anumite boli precum diabetul, boli cardiace și de asemenea pentru a preveni obezitatea.  

 Zahărul, de fapt, nu are nicio valoare nutrițională, fiind oarecum nesănătos, încurajând numai apariția unor afecțiuni ale organismului și apariția precoce a obezității. 

 Obezitatea infantilă este de asemenea un lucru cu care ne confruntăm în ziua de azi mai ales datorită consumului excesiv de dulciuri și mâncăruri de tip fast-food de la vârste extrem de fragede. Vom încerca să explorăm posibilitățile de înlocuire a zahărului cu alte tipuri de îndulcitori naturali.

Mierea

Mierea este cel mai important și mai la îndemână substitut pentru zahăr și este extrem de naturală. Mierea are și o mulțime de proprietăți benefice pentru organism, însă trebuie să ținem cont că mierea nu poate fi folosită la temperaturi extrem de ridicate deoarece poate fi toxică.