Clătite umplute cu legume

 

Clătite umplute cu legume

Clătite umplute cu legume Clătitele umplute cu legume sunt o opțiune nutritivă ideală pentru cei care doresc să savureze o gustare sănătoasă și total naturală. Clătitele pot fi preparate atât dulci, cât și sărate și au la bază o rețetă populară europeană de origine franceză care avea la bază făină de grâu. Aceste clătite au în general diametrul de aproximativ 16 centimetri.

 Clătitele pot fi servite ca aperitiv sau desert și au o mare versatilitate, putând avea o varietate de umpluturi. Vă propunem în acest articol o rețetă delicioasă de clătite vegetale, cu o umplutură din legume proaspete și nutritive. Această rețetă este perfectă pentru serile de iarnă.

Mic-dejun sănătos cu quinoa și mere

 

Mic-dejun sănătos cu quinoa și mere

Mic-dejun sănătos cu quinoa și mere Quinoa este considerată în prezent un superaliment și este de nelipsit din dietele vegane, putând fi preparată atât ca desert, cât și ca fel de mâncare principal. Pe lângă faptul că este o sursă ideală de energie, combinația de quinoa cu mere și scorțișoară ne oferă o senzație de sațietate timp de câteva ore.

 Un mic-dejun sănătos pe bază de quinoa și mere este o modalitate minunată de ne începe ziua plini de energie, oferindu-i corpului mari beneficii. Vă prezentăm în acest articol o rețetă sănătoasă și savuroasă de mic-dejun pe bază de quinoa, perfectă pentru diminețile reci de toamnă sau de iarnă.

Chec sănătos de morcovi și cocos

 

Chec fără făină rafinată sau produse lactate

Chec sănătos de morcovi și cocos Aceasta este o rețetă excelentă pentru un mic dejun sănătos sau ca gustare pentru persoanele care au anumite intoleranțe alimentare (de exemplu, la făina rafinată de grâu și la produsele lactate). Recent, au apărut tot mai multe informații referitoare la tulburările de sănătate pe care le pot cauza intoleranțele și alergiile la anumite alimente, printre care se numără și făina rafinată (datorită glutenului pe care îl conține grâul) și produsele derivate din lapte (care conțin lactoză).

 Bolile cronice ale intestinelor și ale articulațiilor sunt doar câteva dintre problemele care pot apărea în cazul persoanelor care sunt susceptibile de intoleranțe alimentare. Vă prezentăm în continuare o rețetă sănătoasă de chec de morcovi și cocos, care se realizează cu ingrediente ușor de găsit:

Idei pentru un mic-dejun sănătos

 

Noile coduri ale micului dejun  

incepe ziua cu un mic dejun hranitor

  Mai ușor de digerat, mai plin de vitamine, micul dejun trebuie să fie din ce în ce mai sănătos pentru ca ziua să iți fie mai lejeră și mai plină de energie.

 

Un mic dejun fără lactoză

 Balonările și senzațiile de greutate la nivelul stomacului care apar după micul dejun pot fi legate de o intoleranță la lactoză. Pentru o dimineață lejeră poți reduce sau poți elimina de tot lactoza. Pentru a reduce aporturile de lactoză fără să îți dezechilibrezi micul dejun ai mai multe opțiuni:

 - optează pentru laptele vegetal îmbogățit cu calciu – quinoa, orez, soia, migdale, etc. Le poți bea sau le poți folosi la clătite sau alte preparate.