Micul dejun in jurul lumii

 

Începe ziua cu un mic dejun în jurul lumii

micul dejun in jurul lumii

 Zilele reci de toamnă care își fac apariția te cam deprimă? Pentru a scăpa de acest lucru, nimic nu se compară cu un mic dejun pentru a începe cât mai bine ziua. Deci nu mai trebuie să sari peste micul dejun care îți permite să îți refaci energia, care favorizează concentrarea şi buna dispoziție. Pentru a varia acest moment delicios al dimineții, trebuie să te inspiri de la micul dejun tipic pentru câteva țări din lume.

 În cele patru colturi al lumii, micul dejun este un moment foarte apreciat. Cei din Anglia încep cu un mic dejun continental, cei din China cu orez și cu tătăitei iar în India acesta este cât mai condimentat. În Franța un must have este croissant-ul, cafeaua sau tartinele cu unt. Iată alte exemple care să te inspire.

Retete delicioase de bruschete

 

Cele mai delicioase reţete de bruschete

retete delicioase de bruschete

 Bruschetele, aceste mici pâini prăjite italieneşti de origine modestă constituiau altădată masa obișnuită a țăranilor transalpini. Elaborate în mod tradițional pe bază de câteva ingrediente extrem de simple, bruschetele au dat naștere unei multitudini de rețete gurmande şi variate. Iată câteva dintre ele.

 

Prepararea clasică a bruschetei.

 La origine, bruscheta se referă la o felie de pâine prăjită, dată cu usturoi, unsă cu puțin ulei de măsline și acoperită cu pulpă de roșii și cu ierburi aromatice proaspete. Este un veritabil mic deliciu, remarcabil de simplu.

Mic dejun cu banane

 

4 feluri în care poți mânca banana la micul dejun

mic dejun cu banane

 Știai că banana este un super fruct? Consumată la micul dejun, banana poate să fie cel mai bun aliat al tău pentru a începe cât mai bine ziua. Gata cu croissantele sau cu sandvișurile care nu sunt deloc sănătoase. Trebuie să consumi de acum înainte câte o banană la micul dejun.

 Știai că bananele îți pot mări nivelul de serotonină din corp? Adică cu alte cuvinte „hormonul fericirii”? De ce te-ai priva deci? Dar nu trebuie să o consumi bananele simple, natur. Îți spunem noi cum.

 

Pâine prăjită cu unt de arahide și cu rondele de banane.

 Un mic dejun rapid și excelent pentru a veni cu energia de care ai nevoie întreaga zi. Mai poți consuma alături și un ceai verde sau o mică salată de fructe. După ce ai întins untul de arahide pe pâinea prăjită și ai adăugat și rondelele de banane, mai poți presăra peste și scorțișoară, nuci, miere… tu alegi!

Retete de sandvisuri wrap

 

Câteva rețete ușoare de sandvișuri wrap

retete de sandvisuri wrap

 Dacă te-ai săturat deja de clasicele sandvișuri, există o alternativă delicioasă la acestea- sandvișurile wrap. Sandvișurile wrap este un fel de sandviș făcut pe bază de lipie fină pe bază de porumb și rulată în jurul unei garnituri. Avantajul unui sandviș wrap este că poți varia garniturile la infinit. Şi lipia poate să înlocuiască de minune pâinea.

 

Un sandviș wrap gen salata Cesar.

 Dacă iubești salata Cesar cu pui, iată o idee foarte bună de sandviș. O garnitură foarte bună și dietetică pentru sandvișurile tale. Un fel de mâncare care are avantajul de a combina savorile tale preferate și un nivel scăzut de calorii. Poți începe cu o mică tortilla din făină de grâu integral, apoi pune feliile de salată și pieptul de pui în mijlocul acesteia. Pune un strop de sos Cesar peste tor și rulează sandvișul.

Incepe ziua cu un mic dejun hranitor

 

Micul dejun - vitamine, echilibru și plăcere în meniu

incepe ziua cu un mic dejun hranitor

 O veritabilă sursă de energie după o « noapte de post », micul dejun este cel mai important dacă vrei să începi o nouă zi așa cum trebuie. Din păcate, cel mai adesea micul dejun este neglijat din lipsa timpului sau din cauză că nu este foame.

 Dar pentru a remedia acest lucru urmează sfaturile noastre pentru a te bucura de vitamine şi de feluri de mâncare gurmande pentru a fi cel mai în formă.

 

Micul dejun este important

 Dacă ai obiceiul să bei doar o cafea atunci când te trezești, pe post de mic dejun, ar cam trebui să schimbi asta. Trebuie să îți faci plăcere de îndată ce cobori din pat. Şi nu trebuie să stai în bucătărie ore întregi pentru a pregăti micul dejun. Micul dejun se poate prepara la fel de repede ca și o ceașcă de cafea. Dar pentru a fi echilibrat, micul dejun trebuie să se compună din trei grupe de alimente- lapte, un produs lactat, fructe sau un suc de fructe proaspăt şi un produs cerealier. Poți consuma și o băutură caldă, puține materii grase și produse ușor dulci.