Reţete pentru un brunch cu mini calorii

 

7 reţete pentru un brunch cu mini calorii

retete pentru un brunch cu mini calorii

 Eşti adepta unui mic dejun tardiv? În loc să înghiţi fără milă croissante, brioşe şi pâine cu unt, cel mai bine ar fi să mizezi pe nişte pancakes mai light de degustat cu cele mai light gemuri. Îţi venim în ajutor cu câteva idei.

 

Un terci fără coacere cu semințe de chia.

 Amestecă 25 cl de lapte degresat sau de lapte vegetal – de soia, de orez sau de migdale, o lingură de sirop de agave şi 30 de grame de seminţe de chia. Lasă totul să se odihnească peste noapte. Înainte de servire amestecă totul din nou cât mai bine şi adaugă şi fructe uscate sau proaspete în funcție de gusturi sau de pofte.

Idei facile pentru un aperitiv lejer

 

10 idei facile pentru un aperitiv lejer

idei facile pentru un aperitiv lejer

 Pentru ca aperitivele tale din week-end să nu mai rimeze cu un surplus de calorii, descoperă sfaturile noastre în materie de nutriție pentru a continua să îți faci toate plăcerile gurmande fără să te temi că vei pune vreun kilogram în plus.

 

Pentru un aperitiv lejer, voi înlocui:

 - chipsurile. Adio chipsuri industriale foarte bogate în materii grase şi sare. Bun venit chipsuri de legume. Iată un mic truc pentru un aperitiv home-made- pune la fiert al dente mazăre şi propune niște chipsuri de legume rotunde şi foarte savuroase. Trebuie să le încerci neapărat pe cele din varză kale.

 - biscuiții de la aperitiv. Mai bine consumă niște legume proaspete şi crocante – ciuperci, conopidă, morcovi, dovlecei, roșii cherry…

 - tarama şi alte sosuri industriale grase. Prepară în casă cele mai delicioase sosuri cu un iaurt mai light. Poţi miza pe guacamole, avocado, brânză şi coriandru.

Super sandvișuri fără carne

 

6 super sandvișuri fără carne

super sandvisuri fara carne

 Ești capabil sau nu să nu consumi o zi sau mai multe carne? În ziua de 1 octombrie s-a sărbătorit Ziua Vegetarienilor. O zi care să îţi reamintească un lucru – carnea este nocivă pentru sănătate consumată în exces și mai este şi nocivă pentru mediu. Ce zici? Încerci? Poți începe prin a consuma niște sandvișuri fără carne.

 

Sandvișuri vegetariene home-made.

 Nu mănânci deloc carne sau ai vrea să reduci puțin din consumul său? Îţi venim în ajutor cu cele mai bune idei. Un simplu guacamole sau un hummus plin de energie, o spumă de morcovi… iată care sunt cele mai bine idei vegetariene de pus în aplicare pentru a prepara cele mai delicioase sandvișuri fără carne.

Idei de sandvișuri dulci

 

5 idei de sandvișuri dulci

idei de sandvisuri dulci

 Un sandviș dulce uns cu cele mai bune și cele mai savuroase produse sună ca şi o muzică dulce pentru urechile noastre. Dacă ai poftă de dulce îți venim în ajutor cu câteva idei de sandvișuri sănătoase şi savuroase.

 Cu siguranță că iubești sandvișurile sănătoase, vegetariene, dar seara ai poftă de ceva dulce. Sau faci parte din cele care consumă un sandviș pe post de desert. Acest articol este in acest caz pentru tine.

 

Sandviș cu fructe pe pâine

 Un lucru foarte simplu la care nu mulți apelează. Banane, căpșuni, coacăze, toate zdrobite pe cea mai moale şi mai bună pâine. Pe lângă faptul că sunt delicioase sunt şi niște vitamine în stare pură. Poți adăuga şi puțin zahăr fin. Şi trebuie să te obișnuiești să pui progresiv cât mai puțin.

 Şi în funcție de sezon, te mai poți folosi de caise, de rubarbă, de piersici… şi de ce nu, poţi consuma şi cele mai delicioase dulcețuri.

 Iată un mic truc. Poți prepara cea mai rapidă dulceață. Folosește-te de niște căpșuni, adaugă câteva curmale şi amestecă până vei obține o pastă mai omogenă. Delicios. Te vei linge pe degete.

Cum poți savura altfel terciul?

 

Terciul, un mic dejun plin de savoare

cum poti savura altfel terciul

 Terciul nu este nici pe departe un mic dejun al bunicii, un mic dejun demodat, clasic şi deloc savuros. Nu este nici o simplă fiertură fără savoare. Îţi prezentăm în acest articol câteva feluri ideale de a savura altfel terciul.

 - Prepară un terci pe care îl laşi la înmuiat toată noaptea în care ai adăugat şi un compot de mere. Servit la pahar arată foarte bine.

 - Poți încerca să prepari niște bulete de terci cu unt de arahide şi cu stafide. Sunt extrem de delicioase şi nutritive şi se pot folosi atât la prânz cât şi pe post de gustare.

 - Ce zici de un terci de toamnă prin excelență? Adică unul care să conțină un piure de dovleac, scorțișoară şi nucșoară.