13 recomandări pentru gestionarea timpului

Profitați de orele zilei: a face mai mult cu mai puțin

13 recomandări pentru gestionarea timpului Cerințele de muncă, obligațiile personale și ritmul vieții de zi cu zi determină ca de multe ori să acumulăm cantități imense de muncă cărora nu știm foarte bine cum să le facem față. Datorită gestionării corespunzătoare a timpului, putem reduce această acumulare de sarcini și ușura senzația de presiune și stres pe care o suportăm de obicei.

 Managementul optim al timpului este o abilitate foarte importantă atât la nivel de muncă, cât și pentru desfășurarea activităților din viața noastră de zi cu zi. Deși acest lucru pare mai evident, nu toți oamenii sunt capabili să își organizeze timpul și sarcinile în modul cel mai eficient.

Despre rezistența la schimbare

Ce înseamnă rezistența la schimbare?

 De multe ori ne agățăm de credințe și comportamente vechi, din inconștiență, mândrie, nepăsare sau tristețe. Inversarea acestor atitudini ne va permite să evoluăm. Adeseori, oamenii au dificultăți în a-și urma dezvoltarea personală și se confruntă cu o rezistență crescută la ce se întâmplă în mediul lor. Acest lucru înseamnă „rezistență la schimbare” sau „schimbare fără a schimba nimic”.

 Micile schimbări sau transformări majore sunt modul nostru de a evolua și de a ne dezvolta. Este o reajustare necesară și naturală a mediului în schimbare. Numeroase studii consideră că această atitudine de rebeliune schimbă un efect al rigidității și intransigenței umane. Cu toate acestea, putem evalua această atitudine și în ceea ce privește capacitatea unui sistem de a-și proteja identitatea și integritatea și, prin urmare, stabilitatea. Din orice perspectivă am privi lucrurile, schimbarea și dezvoltarea sunt intrinsece naturii umane. Trăim într-o lume în schimbare, într-un progres constant, care necesită o transformare permanentă din partea noastră ca strategie adaptativă la mediu.

Cum să devii o persoană matinală?

10 trucuri eficiente pentru a deveni o persoană matinală

Cum să devii o persoană matinală? A vă trezi devreme este mai mult decât un obicei, este un stil de viață benefic și prin urmare trebuie să fie menținut și în weekenduri, sărbători, cu excepția zilelor în care sunteți bolnavi. Primele zile sau săptămâni pot fi mai dificile, însă organismul uman este conceput să se adapteze schimbărilor și să urmeze o nouă rutină. Faceți un plan și urmați-l pentru a vă bucura de o schimbare în bine. Să vedem în continuare care sunt cele 10 trucuri și recomandări care vă vor ajuta să deveniți o persoană matinală:

15 recomandări pentru combaterea stresului

Identificarea factorilor de stres

15 recomandări pentru combaterea stresului Stresul este o reacție fiziologică pe care corpul nostru o are și în care sunt activate diferite mecanisme de apărare pentru a face față unei situații percepute ca fiind amenințătoare sau căreia trebuie să-i acordăm o atenție deosebită. Deși există mai multe cauze care pot declanșa stresul, responsabilitățile la locul de muncă și situația familială sunt cele mai cunoscute și repetate. În plus, există două cauze care pot avea o relație directă între ele, deoarece stresul se poate extinde de la o zonă la alta. Vă prezentăm în acest articol care sunt cheile care vă vor ajuta să combateți stresul și să evitați ca această afecțiune să crească riscul de a suferi probleme de sănătate.

5 chei esențiale pentru fericire

5 chei esențiale pentru fericire

5 chei esențiale pentru fericire Conform înțelepților de pe această planetă, fericirea este natura noastră esențială. Dar, totuși de ce sunt atât de mulți oameni care suferă? Este oare pentru că au învățat că suferința le va aduce iubire și atenție din partea celorlalți?

 Vă prezentăm în acest articol cele cinci chei esențiale pentru a înțelege cum să vă eliberați de suferință și să alegeți fericirea în viața voastră.