Amenajarea biroului acasă

 

Amenajarea biroului acasă

amenajarea biroului acasa

 CâÈ›i dintre noi nu muncim de acasă sau avem un prieten care munceÈ™te de acasă sau pur È™i simplu muncim la birou dar mai avem È™i alte sarcini pe care trebuie să le îndeplinim acasă? În societatea contemporană, lucrul la domiciliu a devenit din ce în ce mai la modă. Fie că vorbim de traducători, de content writeri, de IT-iÈ™ti, de scriitori, de web developeri, de designeri, de vânzători de produse cosmetice, de bloggeri sau administratori de site-uri, de creatori de handmade, de pictori, de meditatori (È™i lista poate continua), cu toÈ›ii au nevoie de un birou pentru a putea lucra de la domiciliu. Munca de acasă nu este chiar atât de facilă È™i de ideală precum o consideră majoritatea persoanelor, È™i are atât avantaje cât È™i dezavantaje. GândiÈ›i-vă doar la faptul că persoanele care muncesc de la domiciliu nu au colegi de muncă (dar nici È™efi), nu au un program stabil (dar uneori este haotic), se împart între treburile casnice, copii È™i muncă (dar uneori le îmbină cu plăcere). Pentru a face lucrul la domiciliu cât mai plăcut, cea mai bună soluÈ›ie este amenajarea unui birou chiar în propria locuință.

 

Un spațiu de lucru și de detașare

 Chiar dacă aveÈ›i un apartament relativ mic, vă puteÈ›i amenaja un mic birou într-un colÈ› al casei, să zicem în living. Dar sunt unele persoane care preferă să lucreze în bucătărie sau în dormitor. Cea mai bună soluÈ›ie, aÈ™a cum afirmă È™i specialiÈ™tii, este livingul. Sau, de ce nu, dacă aveÈ›i o cameră pe care nu È™tiÈ›i în ce scop să o amenajaÈ›i, aceasta poate deveni foarte uÈ™or un birou. Biroul trebuie să fie în ton cu personalitatea È™i cu locul dvs. de muncă. Nu putem crea acelaÈ™i birou pentru un traducător È™i pentru o persoană care creează obiecte handmade. Dar sunt unele aspecte esenÈ›iale de care trebuie să È›inem cont. Atunci când ne hotărâm la amplasarea biroului, trebuie să avem în evidență să fie un spaÈ›iu liniÈ™tit (spre exemplu, să nu alegem camera copiilor pentru amenajarea biroului), să evităm elementele care ne pot distrage atenÈ›ia de la lucru (televizor, radio), pentru că, în fond, muncim. De asemenea, biroul trebuie să fie foarte degajat È™i să inspire bună dispoziÈ›ie. Un birou dezordonat, înghesuit sau foarte mohorât nu ne va îndemna nicidecum la muncă.

 

Mobilarea și utilarea biroului

 Orice birou are nevoie în primul rând de un scaun cât mai confortabil, pentru că vă veÈ›i petrece foarte mult timp pe el. De asemenea, biroul trebuie să fie spaÈ›ios, È™i să cuprindă elemente necesare activității desfășurate de dvs. Nu trebuie să vă lipsească de pe birou un laptop (deoarece Google este cel mai bun prieten al omului în orice domeniu), telefonul, un carneÈ›el în care să vă notaÈ›i ce aveÈ›i de făcut în ziua respectivă, de ce nu È™i niÈ™te Post-it-uri pentru a vă organiza munca aÈ™a cum trebuie. Apoi, în funcÈ›ie de specializarea fiecăruia, vom alege să punem pe birou sau în sertarele din birou obiectele utile desfășurării activității, precum dicÈ›ionarele, cărÈ›ile de specialitate, aÈ›ele colorate, cataloagele de comandă, È™i lista poate continua. O floricică naturală pe birou (dacă spaÈ›iul vă permite), fie ea È™i în ghiveci È™i o cană personalizată vă vor face cu siguranță mediul de lucru mai plăcut. Și un ceas de birou ar fi ideal, pentru a vă organiza mai bine timpul È™i pentru a vedea exact cât de lungi sau dese sunt pauzele. Tot ceea ce contează este să lucraÈ›i confortabil È™i să vă concentraÈ›i pe ceea ce aveÈ›i de făcut.

Mai poți citi despre Birou

Ce culori să folosesc …

  Ce culori să folosesc pentru un birou?  Un loc propice concentrării ÅŸi al reflexi...

Amenajarea biroului aca…

  Amenajarea biroului acasă  CâÈ›i dintre noi nu muncim de acasă sau avem un p...