Poate sa nu-i placa sexul prietenei mele pt ca nu are orgasm?

Mai Mult
acum 10 ani 8 luni #150 de Argus
Salutare,
Este posibil sa nu-i placa prietenei mele sexul pt ca nu are orgasm ? Facem sex rar si ma intreb de ce nu-i place.
Nu mi-a spus pana acum ca ar avea sau nu orgasm si de cate ori o intreb incepe sa planga.
O fi frigida? Mai are cineva o astfel de problema?

Sexul? Iubesc sexul. Este ceva mai important decat sexul?
Fa tot ce poti ca sa ai o viata sexuala fericita.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
acum 10 ani 7 luni #173 de Petru
Cine stie Argus poate a avut o problema.. in copilarie .. o trauma.. trebuie sa vb cu ea si sa comvingi sa iti spuna..

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
acum 10 ani 7 luni #228 de Andra79
Nu sunt medic, dar din ce am auzit la prietene/colege, lipsa orgasmului nu pare a fi o problema atat de mare.
Poate prietena ta a avut o trauma mai demult, cum spune Petru, sau poate pur si simplu nu-i place sexul.
Ai auzit de asexualitate? Este o orientare sexuala pe care o au persoanele carora... pur si simplu nu le place sexul.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
acum 10 ani 7 luni - acum 10 ani 7 luni #283 de Argus
Lipsa orgasmului poate ca nu este o problema...mare, dar pe undeva este o problema. Cu sau fara orgasm nu prea vrea sex, fara sex sunt frustrat si nervos...
O scot in oras la o prajitura si poate aflu ceva ;)
Multumesc de raspunsuri.

Sexul? Iubesc sexul. Este ceva mai important decat sexul?
Fa tot ce poti ca sa ai o viata sexuala fericita.
Last edit: acum 10 ani 7 luni by Marius-D.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
acum 10 ani 7 luni - acum 10 ani 7 luni #289 de eu_sunt_catalin
Ciocolata este un afrodisiac, alegeti prajitura cu ciocolata! :)