Rezoluții gurmande pentru noul an

 

Rezoluții gurmande pentru noul an ce vine

rezolutii gurmande pentru noul an

 Noul an este cea mai bună perioadă pentru noi planuri și pentru cele mai sănătoase și gurmande rezoluții de asemenea. Nu trebuie să te îngrijorezi, acestea nici nu mușcă și nici nu sunt periculoase. Îți vor face numai bine ție și sănătății tale. Dar nici nu trebuie să le adopți pe toate dintr-o dată. Trebuie să alegi la început una sau două care ți se pare mai ușoară și obiectivul este să le păstrezi pe termen lung, bineînțeles.

 

Mănâncă mai multe fructe și legume.

 Fructele și legumele trebuie să fie consumate fără moderație. Nu conțin multe calorii, sunt bogate în fibre alimentare și sunt și pline de vitamine. Sunt cei mai buni aliați atunci când obiectivul tău este să îți regăsești o talie de viespe. Te mai și ajută să reduci riscurile apariției unor boli cardiovasculare dar și al anumitor tipuri de cancer. Deci trebuie să mănânci fructe și legume zilnic și suficient.

 

Integrează mai mult pește în meniu.

 Beneficiile consumului de pește sunt clare: peștele este cel mai bun pentru inimă. Din acest motiv, trebuie să se consume măcar de două ori pe săptămână. Trebuie să privilegiezi peștele gras deoarece este cel care conține faimoșii acizi grași esențiali.

 

Mănâncă mai multe produse integrale.

 Cerealele trebuie să fie consumate de preferință sub forma lor integrală. Conțin mai multe fibre cu numeroase virtuți. Deci trebuie să cauți produsele cerealiere care conțin pe lista ingredientelor semințe integrale, făină integrală sau măcinată. Vin cu un efect de sațietate precoce deci îți va fi mai ușor să slăbești.

 

Bea mai multă apă.

 O rezoluție extrem de eficientă și extrem de simplă. Uităm cel mai adesea beneficiile cu care vine apa pentru corpul și spiritul nostru. Îți permite să rămâi concentrat, să fii bine dispus și să limitezi aportul de calorii. Limitează deci caloriile lichide din cafea, suc sau alcool.

 

Ai grijă la consumul de sodiu.

 O rezoluție în tendințe pentru noul an? Să consumi mai puțină sare. Folosește cele mai fine ierburi pentru a săra sau parfuma preparatele. Iată un fel delicios și simplu de a limita aporturile de sare.

 

Citește etichetele nutriționale.

 O rezoluție care cere mai mult timp. Dar esențială pentru cele mai sănătoase obiceiuri alimentare. Citește etichetele produselor și compară produsele între ele. Vei face mai ușor unele alegeri mai sănătoase. Și după ce te-ai obișnuit vei alege foarte repede și ușor cele mai bune produse.