Prepara un suc smoothie perfect

 

Câteva sfaturi pentru a prepara un suc smoothie perfect

prepara un suc smoothie perfect

Nutritive și ușor de băut, sucurile smoothie sunt foarte populare. Dacă eşti mereu pe grabă dimineața sau dacă micul dejun tradițional nu îți face deloc cu ochiul, un suc smoothie poate să fie o alternativă foarte interesantă. Şi în plus, vor veni cu foarte multă energie pentru tine. Iată câteva trucuri şi idei pentru a prepara un suc smoothie perfect.

 

Beneficiile sucurilor smoothie.

 Deoarece conțin produse proaspete, sucurile smoothie sunt pline de fibre şi de vitamine, ceea ce nu este cazul şi unui simplu suc de fructe. La fel ca şi majoritatea oamenilor care nu consumă destule fructe şi legume, un suc smoothie este o modalitate excelentă de a le bea dintr-o singură înghițitură. Datorită ingredientelor lor, sucurile smoothie sunt în general foarte bogate în vitamina C, în acid folic şi potasiu.

 Şi dacă vrei ca un suc smoothie să fie un substitut la o masă, va trebui să te asiguri că acesta conţine o doză potrivită de proteine dar şi puţine grăsimi.

 

Înțelege care sunt proporțiile unui suc smoothie.

 Un suc smoothie conține de obicei un amestec de fructe şi de lichide, uneori şi cu alte ingrediente adăugate. Cel mai bine ar fi să adaugi în blender prima dată ingredientele lichide şi apoi cele lichide. Într-un suc smoothie se pot folosi aproximativ o ceașcă de lichide şi 2 cești de fructe pe persoană. Poţi face diferite încercări până vei obține textura ideală.

 Ceea ce este într-adevăr frumos cu un suc smoothie, este faptul că nu ai nevoie de o rețetă anume pe care să o urmezi cu strictețe. Cantitățile pot varia fără ca asta să fie o problemă. Poți adăuga ceea ce vrei și mai ales ceea ce ai la îndemână. Oricum rezultatul va fi unul mai mult decât delicios.

 

Ingredientele lichide pentru un suc smoothie.

 Iată câteva exemple de lichide pe care le poți folosi la un suc smoothie.

 - un suc de fructe de preferință ne-îndulcit.

 - lapte.

 - iaurt-cel grecesc conține foarte multe proteine.

 - o băutură de soia, de migdale sau de orez.

 - lapte de cocos slab în grăsimi.

 - apă de cocos.

 - un tofu moale.

 Dacă fructele pe care le folosești nu sunt congelate, poți adăuga şi câteva cuburi de gheață, câte 2-4 pe persoană pentru a obține o textură spumoasă şi de gheaţă.

 Nu uita că unele ingrediente precum pepenele galben, ananasul sau portocala sunt foarte suculente deci dacă folosești aceste ingrediente poți reduce foarte uşor cantitatea de ingrediente lichide până la jumătate.

 

Fructele şi legumele sunt delicioase într-un suc smoothie.

 Iată câteva fructe de folosit pentru un suc smoothie delicios. Bananele sunt cel mai adesea folosite deoarece sunt dense, cremoase şi hrănitoare. Mai poți folosi şi piersici, nectarine, pere, mango, căpșuni, zmeură, mure. Struguri, mere, pepene, ananas, portocale, curmale, kiwi, avocado…

 Poți adăuga şi unele legume pentru un plus de vitamine şi de anti-oxidanți. Spanac, varza kale, menta, pătrunjelul, ţelina, castravetele, sfecla, morcovii sunt delicioase.

 

Ce mai poți pune într-un suc smothie

 Mai poți folosi și unele ingrediente pentru a face un suc smoothie şi mai nutritiv. De folosit dacă vrei ca un suc smoothie să înlocuiască o masă. Poți folosi:

 - proteine pudră.

 - semințe de in sau de chia.

 - fulgi sau tărâțe de ovăz.

 - quinoa fiartă

 - semințe de floarea soarelui

 - nuci, migdale, nuci de caju, pecan.

 - unt de nuci.

 - vanilie.

 - ghimbir pudră sau proaspăt.

 - scorțișoară sau cacao.

 

Idei de sucuri smoothie foarte ușor de preparat.

 - banane, spanac, unt de arahide şi lapte.

 - piersici, căpşuni şi ceai rece.

 - mango, banane, tofu şi lapte.

 - ananas, banane, lapte de cocos.

 - varză kale, banane, ţelină, ghimbir, ananas plus lămâie lime.

 - banane, căpşuni, migdale şi ovăz.

{jcomments on}